top of page

Interpersoonlijk competent

3. Interpersoonlijk competent

De kunstvakdocent heeft als docent en kunstenaar het vermogen een prettig leer- en werkklimaat te creëren waarin hij oog heeft voor persoonlijke relaties en waarin op een coöperatieve en constructieve manier door betrokkenen wordt gecommuniceerd en samengewerkt.

Indicatoren:

De student..

18.1. Communiceert met het werkveld.

Ik heb contact gehad met galerie houders en het gehad over de kunst die daar te zien was. Ik heb een aantal vragen gesteld bij Artemesia in Kunstzaken.

Ik heb contact met de kunstenaar Jacco Boomsma. 16 Juni ga ik naar een informatie over kunstuitleen die hij gaat beginnen. Hier bied hij podium voor (amateur) kunstenaars.

Volgende periodes wil ik met meer mensen uit het werkveld contact opnemen om zo mijn netwerk te verbreden.

19.1. Communiceert over ideeën voor de functie van beeldende producten, en over de rol van beeldend kunst en vormgeving.

Interview.

20. Kan zijn interesse in kunst en cultuur onder woorden brengen en delen met anderen.

20.1. Brengt eigen kunsteducatief en cultureel netwerk in beeld en breidt dit uit.

Ik heb een cultureel netwerk van leeuwarden in beeld gebracht. Hierin zijn gallerieen te vinden. Ik heb er voor gekozen alleen gelerien te kiezen voor nu omdat die voor iedereen kosteloos te bezoeken zijn en hier ook erg interessante exposities te zien zijn.

22. Houdt zich aan de geldende afspraken, procedures en systemen.

23. Onderscheidt in een samenwerking de verschillende rollen, verantwoordelijkheden en belangen

Ik heb bij plastisch samengewerkt, eigenlijk verdeelden we hier niet echt verschillende rollen. We werkten echt samen, namen samen beslissingen en waren het altijd wel met elkaar eens omdat we allebij voor elkaars mening en inbreng open stonden.

Zie samenwerkings formulier.

Nudenature.jpg

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page