top of page

2e feedback

9-06-2015

Vandaag hadden we een feedback ronde met Jannie en Simon.

Ik heb mijn werkboek laten zien en mijn werk.

Ik heb verschillend werk, de gebrande dieren voor de expositie en de twee werken van erna. Wat is het verschil voor mij? wat vind ik leuker? Of wat wil ik er mee zeggen. De eerste werken waarbij ik dieren heb gebrand wilde ik meer met de techniek bezig en met de stofuitdrukking. bij de laatste twee werken ging ik juist meer met een combinatie van materialen aan de slag om te kijken wat daar uit zou komen. Het is meer experimenteel geweest maar ik wil daar wel mee verder omdat het wel interessante beelden op kan leveren.

Het is goed dat ik een aardige hoeveelheid nieuw werk heb gemaakt. werk dat ook verkocht zou kunnen worden. Het proces is duidelijk.

Mijn netwerk verslag is nog wat te beknopt. dit kan uitgebreider met resultaten en conclusies. Waar past mijn eigen werk bij?

Reflectie over de expositie is meer een verslagje, er moet nog een reflectie bij met leerpunten.

Voor teksten en beschouwing word mij het boek hardop kijken aangeraden.

Verslag van reacties van anderen is ook nog wat summier. Dus vraag nog wat reacties op je werk.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page