top of page

Omgevingsgericht competent

4. Omgevingsgericht competent

De kunstvakdocent kan als docent en cultureel ondernemer relevante ontwikkelingen in de samenleving signaleren en onderzoeken en ziet daarin de kansen en mogelijkheden om op een zakelijke en georganiseerde wijze de verbinding te leggen met zijn leer- en werkomgeving.

Indicatoren:

De student..

26.1. Oriënteert zich op culturele instellingen en het culturele aanbod in de stad en regio.

Ik ben naar verschillende galerieen geweest, dit is te vinden in het verslag cultuurnetwerk. Daarnaast ben ik deze periode naar kunst aan de haven geweest. hier waren inspirerende dingen te zien. Hier heb ik ook een verslag van geschreven.

Ik ben ook van plan regelmatig naar galerieen en kunst evenementen te blijven gaan.

Ik wil niet alleen bij gelerieen gaan kijken maar ook kunstwerken gaan analyseren om kunstbeschouwing meer onder de knie te krijgen.

Doet actief mee in projecten en neemt verantwoordelijkheid voor het welslagen van het project.

29. Levert een actieve bijdrage aan een gezamenlijk project of product en staat open voor andere ideeën en inbreng.

Het project student en podium heb ik alleen gedaan. Wel stond ik altijd open voor feedback en inbreng van anderen.

Tijden Plastisch heb ik wel samen gewerkt. Dit ging heel goed. We konden allebij ideeen inbrengen en stonden ook allebij open voor elkaars mening. Zie samenwerking formulier.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page